Service

Klanten van Carrosserie Rooselaer kunnen rekenen op een uitmuntende service. We werken uitsluitend met ervaren personeel. Daarnaast bieden we een efficiënte dienstverlening en werken we met de recentste technologie. “Innovatie is ook voor een carrosseriebedrijf onmisbaar geworden in deze razendsnelle en constant evoluerende maatschappij.”

Carrosserie Rooselaer is houder van het Eurogarant kwaliteitslabel. Dit garandeert de aanwezigheid van een eigentijdse carrosserie uitrusting en de nodige bedrijfsvergunningen. Bovendien hebben de klanten de zekerheid dat ze twee jaar garantie krijgen op de uitgevoerde herstellingen. Het bedrijf is ook ‘Acoat Selected’ en een aanbevolen hersteller bij diverse verzekeringsmaatschappijen.

Een perfect eindresultaat start met een goede voorbereiding. Daarom richtten wij in onze werkplaats speciale was- en voorbereidingszones in. En aparte ruimtes voor de herstelling of vervanging van de beschadigde onderdelen van uw carrosserie. In één van de twee spuitcabines krijgen de wagens een nieuw kleurtje. De speciale lakverf die hiervoor wordt gebruikt, mixen we in het verflab. De montage van de carrosserie is de laatste stap in het proces.

Vriendelijk onthaal

Klanten kunnen bij carrosserie Rooselaer rekenen op een vriendelijke en attente ontvangst.

“Wij weten maar al te goed dat autoschade zeer vervelend is en altijd ongelegen komt. Daarom zorgen wij er graag voor dat mensen zo snel mogelijk de draad opnieuw kunnen opnemen en met zo weinig mogelijk extra rompslomp geconfronteerd worden zodat ze gauw met een vakkundig gerepareerde auto weer kunnen vertrekken.”

Bij hun bezoek hebben de klanten gratis toegang tot het WiFi netwerk van de carrosserie.

Vervangwagen

Mensen die hun wagen tijdens de herstellingsperiode niet kunnen missen. Veel mensen rijden met de wagen naar het werk,  hebben vervoer nodig voor het ophalen van de kinderen, of voor de voetbal of de balletklas van zoon of dochter  en om inkopen te doen. Voor die klanten staan er vervangwagens op de parking. Het gebruik van onze auto’s is gratis. “Een auto is in veel gevallen onmisbaar, ook als het maar om enkele dagen gaat. Wordt een wagen door ons gerepareerd? Dan krijgen klanten steeds een vervangwagen of een vervangfiets, ongeacht de duur van de reparatie. Geen vervangwagen of fiets nodig? Dan brengen we de klant naar huis en halen hem weer op als het voertuig klaar is. Een kleine moeite.”

Depannage en Pick-Up Service

Omdat een ongeval bijna altijd onverwacht en ongelegen komt en overal kan gebeuren, heeft Carrosserie Rooselaer een depannagedienst in het leven groepen. “Wie autopech heeft, krijgt te maken met een onverhoeds ongemak en wil zo snel mogelijk geholpen worden. Wij doen ons best om zo snel mogelijk hulp te bieden”, verzekert ons Jan Rooselaer.

Daarnaast is er een pick-up dienst voor het ophalen en brengen van de wagen aan huis.

Merkgarantie

Volledig behoud van merkgarantie. Waardebehoud van uw auto is na een schadegeval van groot belang. Daarom gebruikt Carrosserie Rooselaer alléén originele onderdelen. Origineel past beter, staat beter en de fabrikant biedt weer alle garanties als voorheen. Met het Eurogarant Garantiebewijs bieden wij u de waarborg en zekerheid van een vakkundig schadeherstel, en twee jaar garantie. U ontvangt trouwens bij het ophalen van uw wagen een certificaat.

Als klant krijgt u garantie op een uitmuntende klantenservice

  • Vriendelijk onthaal
  • Ervaren mensen
  • Dienstverlening van de hoogste kwaliteit
  • Moderne uitrusting
  • Gratis vervangwagen
  • Depannagedienst
  • WiFi
  • Pick-up dienst (ophalen en brengen van de wagen aan huis)
  • Levenslange lakgarantie op de met Sikkens geverfde herstelling
  • Invoerderwaarborg op de carrosserieherstelling (Eurogarant)
  • Reiniging van de wagen na herstelling
  • Dienst na herstelling